השיטה שלנו ל אורח חיים בריא ופעילות גופנית

“אין קיצורי דרך! כדי להשיג את המטרות צריך לעבוד קשה וליהנות מההישגים הקטנים”

על התוכנית

אנחנו מאמינים באורח חיים בריא ופעילות גופנית וכדי להצליח ולהיע אליהם צריכים סביבה תומכת, אימונים מקצועיים, צוות מקצועי ותזונה נכונה ולכן בנינו את התוכנית המשולבת שתתן לך הזדמנות אמיתית להצליח ולעמוד במטרות שלך!

אימון

תוכנית האימונים הפונקציונאלית האולטימטיבית. אימונים מגוונים וממכרים. כל יום שתגיעו תבצעו אימון שונה מהאימון הקודם, בכל אימון תחוו אימון אנרגטי והדרכה מקצועית בדגש על טכניקה ואיכות ביצוע התרגיל וכמובן תתאמנו כחלק מקהילת הכושר הגדולה שלנו. 

בשיטה שלנו עובדים על שרירים גדולים בתנועות פונקציונאליות (תנועות מהיום-יום כמו: הרמה, דחיפה, ריצה, קפיצה ועוד), שיטה המשלבת אלמנטים מתחומי כושר שונים (אתלטיקה,  הרמת משקולות, ג’מניסטיקס ועוד), כל התרגילים מודרכים ומודגמים על-ידי צוות המאמנים שלנו, כל תרגיל וכל אימון מותאם לפי יכולות ומטרות המתאמן. 

תזונה

יעוץ התזונה שלנו בנוי אישית עבור כל אחד ואחת לפי המטרות וחלומות. התוכניות שלנו מותאמות לפי אורך חיים והאילוצים של כל אחד ואחת. צוות יועצי התזונה שלנו ילווה אתכם לאורך כל הדרך עד ההגעה ליעדים שלכם ומעבר אליהם, ימשיך לעזור לכם לשמור על ההשגים שלכם ולשפר אותם עוד יותר בייעוץ אישי ומותאם במיוחד בשבילכם.

קהילה

דמיינו, להגיע לאימון להתאמן עם קבוצה של אנשים שמבצעים את אותו האימון, עם מטרות דומות, לחלוק את החוויה עם החברים לקבוצה ואחרי האימון לשבת ביחד לכוס קפה או לבירה ולצחוק ביחד. 

היופי הגדול בקהילה שלנו שכולם מתאמנים ביחד, מדרבנים אחד את השניה, הופכים לחברים גם מחוץ למסגרת האימון.

בואו, תנסו ותרגישו את זה בעצמכם!

למי האימונים שלנו מתאימים?

לכולם!

אורך חיים בריא ופעילות גופנית מתאימה לכולם! באימונים שלנו מתאמנים בני 6 ובני 70, צעירים לפני הגיוס ליחידה מובחרת והורים עם עודף משקל, שחקני כדורגל וכאלה שפשוט רוצים לשמור על אורך חיים בריא, כולם מתאמנים באותו האימון!

איך זה קורה שכולם יכולים להתאמן באותה הקבוצה? פשוט כל אחד מהמתאמנים יבצע את האימון ברמת עצימות שמתאימה למטרות והיכולות שלנו, במשקלים שונים וברמת מורכבות רלווטית לביצוע התרגיל

הבוקסים שלנו

4 סניפים מתקדמים

הצוות שיוביל אתכם להצלחה!

המאמנים שלנו

הכירו את הצוות שלנו

כל מאמן ברשת חווה והתנסה בעולם הקרוספיט וצבר ניסיון רב בתחום.
כולם בעלי הסמכה מתאימה ומקצועית כדי להדריך באופן ובצורה הטובה ביותר את המתאמנים שלנו ולהפוך אותם לאנשים בריאים ופעילים יותר

איגור מור

מאמן ראשי

לינוי גבריאל

מאמנת

לך נשאר לבחור את המסלול שהכי מתאים לך במקום שהכי נוח לך